Praktikant za logistiku i administraciju

Tražimo novog kolegu ili koleginicu za poziciju Praktikant za logistiku i administraciju koji će biti odgovoran za rad na otvorenim programima Atria Group. Osoba koju tražimo će u okviru ovog radnog mesta biti podrška Business developeru i asistentu koji rade na otvorenim programima u planiranju, organizaciji i realizaciji otvorenih programa, kao i administraciji vezano za ove treninge.

Potrebne veštine

Ključne odgovornosti:
 

  1. Logistička i tehnička podrška pri realizaciji otvorenih treninga.

  2. Učešće u organizaciji konferencija, radionica i ostalih događaja.

  3. Administrativni poslovi

 

Uslovi:
 

  1. Kandidat treba da bude završna godina studija ili da je završio fakultet.

  2. Poznavanje Word-a, Excell-a, Google Drive-a, internet pretraživača.

  3. Znanje engleskog jezika (minimum B2 nivo)

  4. Poželjno je da kandidat ima godinu dana iskustva na istim ili sličnim poslovima.

  5. Mogućnost dežurstva vikendom i na radionicama, dakle fleksibilnost u smislu vremenske organizacije.

 

Ključne kompetencije:
 

  1. Odlična telefonska, usmena i pisana komunikacija

  2. Rad sa ljudima.

  3. Ostvarivanje ličnih poslovnih ciljeva i zadataka.

  4. Mogućnost rada pod pritiskom i prevazilaženje izazovnih situacija.

  5. Planiranje i organizacija.

  6. Briga o klijentima i ispunjavanje očekivanja klijenata.

Lokacija: Beograd
Trajanje: 6 meseci
Radno vreme: Fleksibilno

Atria Group je internacionalna konsultantska kompanija, prisutna u 5 zemalja (Srbija, Portugalija, Švajcarska, Makedonija i Češka Republika). Naša misija je da omogućimo našim klijentima najbolja moguća rešenja u oblasti razvoja liderstva, profesionalnog i ličnog razvoja.

Trenutno nema slika kancelarija.