Praktikant- Saradnik za međunarodnu saradnju

MNG trening Centar je firma osnovana 2005. godine, koja pomaže svojim klijentima u razvoju kompetencija zaposlenih i reorganizaciji poslovanja i poslovnih procesa u cilju povećanja profitabilnosti i konkurentnosti poslovanja.

Praktikant će biti podržan od našeg tima kroz mentorsku podršku i  praktičnu obuku na radnom mestu (on-the job training).

Osnovni opis dužnosti:

·         Obavlja korespodenciju sa međunarodnim partnerima

·         Pretražuje bazu potencijalnih ino partnera

·         Analizira projekne mogućnosti i šanse

·         Vodi administraciju iz odnosa sa ino partnerima

·         Vrši analizu troškova i koristi projektne saradnje

·         Popunjava aplikativne projektne formulare

Trajanje prakse: 3 meseca  (4-8 sati dnevno)

Potrebne veštine

·         VII stepen stručne spreme (akademske ili master studije) ili studenti završne godine studija, studenti na master studijama; prednost imaju kandidati filiološkog usmerenja

·         Odlične sposobnosti pisanog i usmenog poslovnog izražavanja

·         Dobro korisničko znanje upotrebe MS Office-a 

·         Odlično znanje engleskog jezika

·         Motivacija za ulazak u obast HR-a; Inicijativnost; Proaktivnost

Praktikant tokom prakse prima odgovarajuću nadoknadu za svoje angažovanje

Radne biografije (CV) sa motivacionim pismom slati na: posao@mngcentar.com

Najuspešniji kandidat će nakon obavljene prakse biti primljen u stalni radni odnos.

Napomena: Sve prijave će biti razmatrane u punoj poverljivosti, a samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.

 

Lokacija: Beograd
Trajanje: 3 meseca
Radno vreme: Fiksno
Pogodnosti: Ručak

Osnovno polje rada MNG Centra je razvoj praktično upotrebljivih kompetencija pojedinaca i organizacija, kroz različite metode i forme obuke (učenja) i profesionalnog razvoja.

Osnovani smo 2005. godine, a 2008. godine izvršena je transformacija u društvo sa ograničenom odgovornošću.

OBLASTI RADA MNG CENTRA:

  • kontinuirani profesionalni razvoj i usavršavanje menadžera i zaposlenih kroz primenu različitih kratkih formi učenja u open i in- house opciji;

  • obuka za sticanje kvalifikacija (duži programi obuke) upotrebom face to face, e- learning i drugih metoda;

  • razvoj i organizacija različitih vidova obuke/učenja na radnom mestu;

  • sertifikacija (provera i potvrđivanje) kompetencija pojedinaca u skladu sa standardom ISO 17024;

  • vođenje EBC*L nacionalnog predstavništva u Srbiji i sertifikacija menadžerskih i poslovnih kompetencija u okviru EBC*L sistema;

  • izvođenje pripremnih programa obuke za polaganje stručnih i profesionalnih ispita za sticanje odgovarajućih licenci;

  • pružanje savetodavnih usluga u oblasti razvoja i primene rešenja sistema obuke i profesionalnog razvoja u organizacijama;

  • izrada i upravljanje projektima za nacionalne i subnacionalne institucije, u oblasti razvoja sistema za razvoj veština, preduzetnički razvoj, upravljanja znanjem, kao i drugim oblastima razvoja socijalno- ekonomske infrastrukture;

  • pružanje konsultantskih usluga u različitim funkcionalnim oblastima poslovanja;

  • publikovanje priručnika, stručnih knjiga i publikacija;

  • primena e- learning rešenja u obuci.

Tokom proteklih godina rada, prema različitim poslovnim pokazateljima, postali smo jedna od najvećih regionalnih platformi za obuku i podršku razvoja kompetencija zaposlenih u privredi i javnom sektoru.

Naše otvorene i in-house treninge i druge vidove učenja (radionice, konferencije, duže sertifikatne programe obuke i dr.) do sada je pohađalo više od 26 000 učesnika, na oko 1750 održanih obrazovnih aktivnosti. Posedujemo savremeno opremljen trening centar na 550 m2 površine, sa više sala i punim komforom za učesnike naših treninga i druge vidove učenja.

Od 2007. godine smo akreditovani nacionalni predstavnici za European Business Competence Licence- EBC*L, međunarodnu kvalifikaciju i sistem sertifikacije poslovnih kompetencija.

U cilju osiguranja kvaliteta primenjujemo smernice ISO 10015 standarda - obezbeđenje kvaliteta u obuci.

Sarađujemo sa više od 60 partnerskih organizacija, iz javnog i privatnog sektora koje dele našu posvećenost u isporučivanju vrhunskog kvaliteta i izvrsnosti usluga.

Naša osnovna misija je da pomognemo zaposlenima u privatnom i javnom sektoru, da kroz razvoj i unapređenje kompetencija unaprede sopstveni učinak i uspeh na poslu, a samim tim i konkurentnost i produktivnost organizacija u kojima rade.

Takođe, naša misija je orijentisana i ka svim pojedincima kojima želimo da pružimo podršku kroz sticanje znanja, veština i stavova za uspešan rad, razvoj karijere, profesionalnu mobilnost i zapošljavanje, jer kompetencije su ono što pojedinac nudi na tržištu rada.

Trenutno nema slika kancelarija.