17

Iskustvo u hotelu Hyatt Regency

17.10.2016.

Kako izgleda kada se zajedničkim snagama Hyatt Regency i portal studentskeprakse.rs potrude da mladim i ambicioznim ljudima obezbede nezaboravno iskustvo, iz svog ugla prenosi nam Jelena Marković

 

Kako sam dospela na praksu?

Obzirom da sam završila Fakultet za hotelijerski i turistički menadžment, već sam bila upoznata sa praksama i radom u hotelijerstvu, koje je za studente organizovao sam fakultet. Nakon diplomiranja, volontirala sam u odeljenju prodaje jednog beogradskog hotela, kada me je drugarica obavestila da je Hyatt Regency Beograd otvorio sajam praksi za sve zainteresovane studente četvrtih godina ili one koji su upravo diplomirali. Imala sam prilike da posetim ovaj hotel ali me je uvek zanimalo kako je to raditi u jednom od najpoznatijih i najvećih lanaca u svetu svetskog hotelijerstva. Želja za znanjem je prevagnula, poslala sam CV i otišla na svoj prvi intervju. Prijavila sam se za praksu u odeljenjima HR-a i marketinga i prodaje, potajno se nadajući da ću biti ogovarajući kandidat upravo za marketing. Svi kandidati su prolazili nekoliko krugova intervjua sa zaposlenima različitih odeljenja hotela, a za one koje su se najbolje pokazali je usledio i test iz engleskog kao i finalni intervju sa direktorima odeljenja za koje je aplicirano. Nedugo nakon toga dobila sam poziv da sam primljena i moja praksa u odeljenju marketinga i prodaje je počela.


Kako izgleda praksa i tim sa kojim radim?

Predviđeno trajanje ove prakse je četiri meseca i radi se puno radno vreme. Uvek ima posla i svaki dan naučim nešto novo.  Jako sam zadovoljna mentorkom Tamarom, marketing specijalistom, koja se od mog prvog dana ovde trudi da me uključi u sva dešavanja. Na kraju svakog dana vodim rezime o urađenim stvarima za taj dan, a od zadataka koji su mi se najviše svideli izdvojila bih: Pravljenje postera za Focacciu, Metropolitan Grill, The Bar i Tea House, zatim pisanje PR tekstova za Elle I Men’s Health, kreiranje tekstova o hotelu za fejsbuk stranicu i Instagram, pravljenje hotelskog newslettera. Mentori su nam zaista posvećeni, a mi praktikanti se često pitamo za mišljenje, što nam puno znači.

Moja očekivanja

Budući da se radi o renomiranom hotelskom brendu, očekivanja su mi bila visoka. Za sad sam jako zadovoljna praksom ovde, jer zaista nemam osećaj da gubim vreme već da svakim danom sve više postajem deo Hyatt porodice, budući da svakim danom i moje znanje raste, što mi je bilo najbitnije. Nadam se da će moja praksa nastaviti da ide u pravom smeru i da ću po njenom završetku steći neophodno samopouzdanje sa kojim ću moći da odem na neki budući razgovor za posao u oblasti marketinga.

 

Koliko je praksa zapravo važna?

Po mom mišljenju veoma, pogotovo kad se radi o hotelijerstvu. Svaki hotel posluje na svoj način i znanje iz knjiga koje steknemo na fakultetu nije dovoljno. Pravi posao se uči na licu mesta, a svako iskustvo je I više nego dobro došlo. Takođe ne zaboravimo da oni koji ispune ili nadmaše očekivanja često ostanu da rade u kompaniji u kojoj su prvo bili praktikanti, a i svaka preporuka je korak bliže zaposlenju.

 

 Šta dalje?

Za sad mi je prioritet da ovu praksu završim kako treba i da naučim što više mogu. Nadam se da ću nakon nje imati priliku za još nekim obukama i iskustvima u oblasti marketinga, a u planu mi je i master, i na kraju nadam se zaposlenje u struci.

 

Ono čime se vodim..

Čime god da se bavite uvek dajte svoj maksimum i budite najbolji u tome, jer se svaki napor pre ili kasnije isplati.